نسیم نی زار

از هرکجای بن بست، راهی به خانه ای هست

نسیم نی زار

از هرکجای بن بست، راهی به خانه ای هست

خاطرات خدمت سربازی

آخرین نظرات

34.. بازیگر سریال پژمان

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ب.ظ


تو اتاق بایگانی پایور که من بودم 3 نفر دیگه هم بودن که یکیشون کادری بود و درجش هم استوار 2 بود یعنی یک درجه از ما پایینتر بود ولی در عمل رئیس ما بود و اسمش هم بابایی بود!(اسم فرمانده گروهان ما هم بابایی بود ولی اون ستوان 1 بود) 2 تای دیگه استوار یکم وظیفه بودن که شما فرض کنید اسمشون امیر و محمود بود. هر 2 بچه تهران بودن هرچند اصالتا محمود ارومیه ای بود و امیر هم ساوه ای. روزهایی که نه سرهنگ اقبال بود و نه بابایی خیلی بهمون خوش میگذشت چون عملا کاری نداشتیم و برای هم جوک میگفتیم. روز اول امیر بهم گفت که اینجا اصلا سرعت مهم نیست فقط دقت مهمه. من هم بهش گفتم خیالت راحت سرعت که عمرا ندارم ولی دقتو سعی میکنم داشته باشم.:18: نکته دیگه ای که امیر بهم گفت این بود که کادریها کارشون به ما گیره به خاطر همین هوای ما رو دارن و ما بینشون برش داریم. یک چیز مهم دیگه که امیر بهم گفت این بود که موقعی که بیکار نشستی پشت صندلی الکی 4-5 تا پرونده بذار روی میز و حفظ ظاهر کن به شکلی که هر کی میاد فکر کنه که شدیدا مشغول کاری!:30:

در طول چند ماهی که اونجا بودم چند نفر دیگه هم وارد اتاق ما شدن که همشون استوار وظیفه بودن و همه شون هم تهران مینشتند. یکیش 2-3 روز بیشتر با ما نبود و بعدش رفت آماد. 2 تای دیگه هم آخرین روزهای خدمت من اومدن که خیلی بچه مثبت و حرف گوش کن بودن و بعد از رفتن من همونجا موندگار شدن و راه منو ادامه دادن!:30:

امیر 2 ماه بیشتر از محمود سابقه خدمت داشت و همیشه همینو میکوبید سرش. خلاصه اینکه خیلی باهاش کل داشت. به خاطر همین 2 ماه بیشتر همیشه بهش میگفت آشخوری! اونها 20 ماه باید خدمت میکردن ولی من به خاطر قبولی دانشگاه باید زودتر از اونجا میرفتم ولی از این قضیه فقط امیر خبر داشت.:30:

اون زمان باشگاه پاس تهران هم مال نیروی انتظامی بود و بازیکنای سربازش هم میومدن از کارگزینی ما کارت پایان خدمت میگرفتن. قبل از اومدن من جواد نکونام کارت پایان خدمت گرفته بود و زمانی که من بودم هم پژمان جمشیدی! پژمان الان بیشتر به خاطر سریال پژمان معروف شده.



قسمت بعد

قسمت قبل

قسمت اول

  • سرباز

نظرات (۴)

۱۳۷۹ بازدید

  • عاطفه کوهسار
  • سلام احوالتون چطوره؟ خوب هستید؟ امیدوارم روزگار بر وفق مراد باشه.
    با تاخیرات فراوان وبلاگ جدید مبارکا باشه :)
    ایشالا فرصت کنم سرفرصت بیام بخونم :)
    عرض کنم خدمتتون غرض از مزاحمت :)
    زشت نیس اینجا سوال و اشکال کامپیوتری بپرسم؟!

  • عاطفه کوهسار
  • حالا که اومدم سوالمم بذارم دیگه :)
    میگما من یه بسته دی وی دی دارم. اینا همش با همه و ادامه هم4-5 تا هست. که روشون بخشهایی هست هم فایل پی دی اف هم فیلم.
    حالا ازین دی وی دیا چنتاشو میذارم لپ تاب باز میکنه هم فیلماش هم پی دی افا و مشکلی نیست.
    اما چنتاییش فقط فایلای پی دی افش باز میکنه و فیلماشو باز میکنه اما بعد چند ثانیه این پیغام میاد و خودش میبندتشون:

    please close task manager, screen capture assistant or hacking programs and run this application again.

    منم حالا فقط فیلماشو میخوام و لازممه به مشکل برخوردم. شما نمیدونید جریان چیه چطور درستش کنم.
    من هیچ برنامه دیگه ایم باز ندارم وقتی اینا هست.
    ممنونم.


    پاسخ:
    سلام.

    یک راهش اینه که از داخل خود پوشه های dvd فیلمها رو اجرا کنی. یعنی روی درایو dvd راست کلیک کنی و بعد open رو بزنی و داخل پوشه ها فیلمها رو پیدا کنی و مستقیم ازش استفاده کنی.
    این که از چه آنتی ویروسی استفاده میکنی هم شاید تاثیرگذار باشه. در این صورت اگه از نود 32 استفاده میکنی روی نود 32 کنار ساعت ویندوز راست کلیک کن و گزینه های نظیر pause یا disable رو انتخاب کن تا پنجره باز بشه و ازت بخواد که مدت زمان توقف آنتی ویروس رو تایین کنی.
    نرم افزارهای مختلف پخش فیلم رو هم اگه آزمایش کنی شاید کارت راه بیفته.

    من اینجا زیاد سر نمیزنم برای پاسخگویی به کامنتها. ولی به صفحه شخصی خانواده برتر یا وبلاگ تایمر هر شب سر میزنم.
     


  • عاطفه کوهسار
  • امیدوارم تا فردا به اینجا سر بزنید :)
    یه کامپیوتر دیگه هم هست بخوام ازش استفاده کنم اما بدشانسی سی دی درایو بهش میگن همون قسمت مربوط به سی دی گیر کرده داخل کیس! با سنجاق میخواستم درش بیارم نشد قبلا میشد الان نمیدونم چشه...
    ممنونم.
  • عاطفه کوهسار
  • این 40 -50 تا بازدید این پست همش از طرف من بوده 😊...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی