نسیم نی زار

از هرکجای بن بست، راهی به خانه ای هست

نسیم نی زار

از هرکجای بن بست، راهی به خانه ای هست

خاطرات خدمت سربازی

آخرین نظرات

6..اولین مرخصی

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ق.ظ


تو دوره مرخصی یک اتفاقی افتاد که کل مسیر خدمتم رو عوض کرد؛:30: من قبل خدمت کنکور کاردانی به کارشناسی امتحان داده بودم ولی قبول نشده بودم. بعدش تکمیل ظرفیت شرکت کردم ولی هر چی میومدم سایت سنجش نتیجش رو نمیدیدم! پیش خودم میگفتم حتما نتیجه اعلام نشده. ولی برادرم یه بار گفته بود که دوستش تکمیل ظرفیت قبول شده. من هی میگفتم خدایا این سایت سنجش، پس چرا تو این هیچی نیست؟ تو دوره مرخصی یک بار دیگه رفتم سایت سنجشو چک کنم. این دفعه از بالا تا پایین سایت رو به دقت نگاه کردم. بالای صفحه یک عنوان داشت که قاعدتا باید یک متن ساده بود ولی متوجه شدم که متن ساده نیست و لینکه!:39: روش کلیک کردم و دیدم یه صفحه جدید باز شد که هر چی بخوای توش پیدا میشه. نتایج تکمیل ظرفیت مرحله اول و مرحله دوم کاردانی به کارشناسی هم توش هست! کد خودمو وارد کردم و دیدم که قبول شدم!  ولی تو اطلاعیش تاریخ ثبت نامش یک ماه قبل بود! 


اون موقع سایت سنجش مثل الان نبود که همه چی تو صفحه اول پیدا بشه و خیلی چیزها رو توی یک صفحه دیگه میذاشتن که من همونها رو ندیده بودم.  یک چیز دیگه هم اینکه سال 85 قبول شدن کاردانی به کارشناسی خیلی سخت بود به خصوص رشته کامپیوتر. مثلا از دانشگاه ما که دولتی بود سالی 2-3 نفر (کنکور سراسری) بیشتر قبول نمیشدن. به خاطر همین نمیشد بی خیالش شد. 


فرداش رفتم دانشگاه ببینم منو ثبت نام میکنند یا وقتش تموم شده. اونجا بهم گفتند ثبت نام میکنیم ولی چون کلاسها شروع شده این ترمو باید مرخصی بگیری. من هم پیش خودم حساب و کتاب کردم گفتم اینجوری هم بد نیست چون تا ترم بعد یعنی مهر ماه 7 ماه مونده و من میتونم تو این 7 ماه بخشی از خدمتم رو هم برم و بیکار نباشم. این شد که ثبت نام کردم.


اگه به موقع متوجه قبول شدنم میشدم اسفند 85 به جای خدمت باید میرفتم سر کلاس ولی متوجه نشدنم باعث شد برم برای خدمت سربازی که در مجموع الان که نگاه میکنم میبینم اصلا هم برام بد نشد.:3:


قسمت بعد

قسمت قبل

قسمت اول

  • سرباز

نظرات (۲)

۲۸۶۴ بازدید

  • لیلی رضایی
  • پس قراره در این مکان خاطرات خدمت سربازی نوشته شه ازین به بعد:))
    salam
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی